Klik untuk info lanjut.. Dah klik bagi tahu tuan blog yer.. :)

Thursday, November 11, 2010

BudakBaru

Blog.
orang laen ade blog, aku pn nk gak. haish.
cm meniru la plak an3?
haha . act aku nk try gak ke dunia blogging ni.
cambest je..

boring punye pasal dan mata still belum nak tidur, tetiba lak terfikir nak buat blog nih.
salu bace blog org je, kali ni aku lak nk try test cuba memblogging. hahaa.


time aku tulis first post ni (tulis ke?) dak2 umah aku sume tgh tekun study at bilik. (nasib baek sok aku takde exam.. haha)
berteman lah aku ngan 2 org mamat sebelah aku yg sorang tgh maen game, sorang lagi tgh melantak megi. (x study ke dorang nih?) jam dah kul 3am. haish. =.=

memandang an ni first post aku at blog yg xseberape ni,, so smpai sni je la. kalau tulis panjang2 tapi byk merapu je buat pe. btl tak?


ok bye. peace.

p/s: sori kalau kureng sket. almaklumlah budak baru. hee~ ^^,

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...